25 May 2010

Tele2's efterfakturering

Nu är även jag drabbad av Tele2's efterfakturering! Eller rättare sagt min plånbok men min yngsta dotters abonnemang. Tele2 har all laglig rätt i världen att göra denna efterfakturering men jag tror att de "skjuter sig själva i foten". Många kunder är ordentligt missnöjda och kommer så snart som möjligt byta operatör. Jag har en arbetskamrat vars syster ringde och klagade hos kundtjänsten och då avskrev Tele2 beloppet. Jag ska försöka göra samma sak i morgon. Misslyckas jag kommer Tele2 misslyckas att behålla tre abonnemang. Dessutom kommer jag att kräva att få en samtalsspecifikation vilken kommer att kosta Tele2 mer att ta fram än vad de får in på fakturabeloppet. Elakt? Osympatiskt? Javisst men mot denna otroliga dumhet tar jag till dessa "ojusta" metoder.

1 comment:

Peps said...

Hur gick det? Fortfarande Tele2 kund? Själv har jag hoppat av, de kan inte sköta sina kunder!