28 February 2010

På väg mot Mora och Vasaloppet

I morgon är det dags för den stora skidhändelsen. Jag ska starta i Vasaloppet/Öppet spår. Många timmars träning ligger nu bakom mig och jag hoppas att all nedlagd tid nu kan ge resultatet att jag kommer fram till Mora efter 90 km's skidåkning nöjd, glad, stolt och inte alltför trött. Så här dagen innan den stora utmaningen är jag väldigt hypokondrisk. Jag känner mig inte 100%-ig utan kan ana en begynnande förkylning. Kanske är det så eller så är det bara hypokondri. I morgon tar också min "vita" månad slut. Efter att ha varit utan alkohol i 30 dagar så ska det bli väldigt roligt att få börja smaka öl igen. Jag har några spännande nyheter som släpptes i början av februari på lager som inte kommer att få vara där så länge till.
Håll nu tummarna för att Gladius ska få en trevlig resa mellan Sälen och Mora.

No comments: