Efter flera års uppehåll så har jag kommit på att jag saknar min Blogg. Min ambition är inte att skaffa läsare eller följare, även om det vore kul, utan snarare skapa en form av dagbok. Det är så lätt att glömma bort händelse, resor och upplevelser när livet springer iväg. Idag är jag förkyld och har tassat runt i trädgården och fotograferat trädgården. Här kommer några bilder, alla tagna med mobilen.
Subscribe to:
Post Comments (Atom)





No comments:
Post a Comment