En övernattning med barnbarnen, Wilma och Elwira. Vi stack ut på fm och lade till vid st. Skratten. Först var vi alldeles ensamma vid berget, de flesta svajankrar. Allsom tiden gick kom det fler och fler båtar som lade till vid berget bredvid oss. Tills lut var vi drygt 20 segelbåtar förtöjda mot berget. Dessutom kom en stor skonare eller dylikt med en mängd ungdomar. De lade dock till en bit ifrån. Tydligen var det en form av grupp som träffades. Jag har aldrig sett så många båtar förtöjda mot land som denna dag. Vi lämnade tidigt på lördags morgon eftersom barnbarnen skulle på cheerleeding avslutning. Summa Summarum en trevlig fredagsnatt och en problemfri seglast.
Subscribe to:
Post Comments (Atom)





No comments:
Post a Comment