Detta år bestämde vi oss för att prioritera släkten. Vi var hela dagen och hela kvällen i Syninge. Matilda och Robin med barnen och faktiskt Christian var där på dagen. Det var väldigt trevligt och gott. Lasse hade tyvärr fått tag på dåliga briketter varför middagen blev försenad men den blev å andra sidan väldigt god. Jag grillade.
Subscribe to:
Post Comments (Atom)







No comments:
Post a Comment