17 November 2009

Björn Ranelid

Varför vill jag skriva om Björn Ranelid? Jo jag har en arbetskamrat som köpt en bild på Björn Ranelid för 900 SEK. Varför då undrade jag nyfiket. Jo jag tyckte den var bra och så vill jag sätta upp den på väggen hemma sa min arbetskamrat. Varför då undrade jag nyfiket igen. Jo, tänk vad folk kommer att fundera över varför jag har en bild av Björn Ranelid på väggen hemma sa min arbetskamrat och log. Bilden på Björn va mycket riktigt riktig bra och visst finns det en tjusning och utmaning i min arbetskamrats tankesätt. Vi måste våga utmana lite mer här i livet. Vara lite wild and crazy. Sticka ut lite, det gör inte ont. Stimuli är retning och ju mer retning ju mer reaktion, ju mer reaktion ju mer liv. Alla sätt att sätta igång saker måste ju bara vara bra. Häng upp en bild på Björn Ranelid på väggen hemma så ska ni få se på f-n.

No comments: