04 August 2008


Rhapsody in Rock på kastellet i Vaxholm! Mycket bra och mycket underhållande. En lagom blandning av musikstilar och däremellan lite sketcher med en lysande Micke Tornving. Vi fick skjuts både till båten och hem från båten. Båten det var M/S Rödlöga som avgick och ankom till Österskärs ångbåtsbrygga. En trevlig middag ombord med lite starkt till och sedan en härlig kväll på kastellet.
Hemma vid 01:00 och mycket nöjda. Platespottingen går framåt såg 004'an i fredags. Badrummet går också framåt. Kaklingen är igång. Jag tror det blir väldigt snyggt. Tyvärr hann jag inte ut och springa i helgen. Tänkte testa ett pass påS öndagen men det började ösregna så jag skjuter upp jogging-testen ett par dagar till. Skadar nog inte ju mer jag vilar vadmuskeln desto bättre. Min cykel skar ihop i fredags när jag var på väg hem från jobbet. Under helgen har jag lagt ett par timmars arbete på att rusta upp Ks gamla cykel. Är vädret okey¨på måndag morgon tar jag cykeln till jobbet.
Posted by Picasa

No comments: